lunes, 5 de octubre de 2009

Alzira 90 - CB Biar 48

1ª jornada desastrosa. Com no vaig poder anar a vore el partit (gran decisió, imagine XDXDXD) ja que tenia una "despedia de soltero" eixe dia, em vaig desplaçar a Villena per a vore als pupils de Sebastián, el v-74 B que s'enfrontaven al Dister Sueca.

L'equip de Sebastián ja ha aconseguit, després de la primera jornada, les mateixes victòries que el mateix equip va aconseguir la temporada passada sense Sebastián. Tenen dos jugadors molt bons, el 4 i el 14, un gran base i un quatre que prové del sènior que jugava l'any passat en autonòmica. Bones penetracions, tirs i asistencies del primer i una gran lluita del 2on amb una bona aportació de punts.

L'equip se Sueca, encara que va perdre de 19 punts (77-58), va plantar cara tot el partit. El resultat em pareix un tant enganyós ja que el uVe va estar per davant tot l'encontre però amb diferències que no superaven els 10 punts. Auqest equip te un base, el 15 (tos el 15s havem segut uns grans bases :-P), que, baix el meu punt de vista, es molt bo. Bota molt be i te bona visió de joc. L'altre jugador que va destacar va ser el 13, que pot jugar de 1, 2 o 3, amb molt bones penetracions.

Ale, a esperar la pròxima jornada i que l'equip millore aquestos dies, que pareix que encara estiguen de pretemporada.

PD: BODIIIIIIIIIIIIIIII, t'esperem

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Q ha fet Toni G. que tb juga al b esta temporada... tb va jugar l'any pasat en autonomica.

Jesús dijo...

Si Toni G. es el de la piga... be, es un tio prou alt, el que fa que a la zona el tio puga tallar el "bacalao", però no crec que siga el tio decisiu d'auqest equip. Em quede amb el 4, el base i el 14, un 4 no molt alt però que lluita molt i fa molts punts.

Anónimo dijo...

No es el de la piga... es un escorta... el 11 crec que porta...

Anónimo dijo...

Hola soy el nº 14 del Señor B de Villena. Escribo lo primero para pedir perdón por lo sucedido ayer en el partido, no me fui nada orgulloso de lo que paso. Nunca he llegado a tal extremo con ningún jugador, pero también pido que os pongáis en mi lugar, si te están dando todo el partido, llega un momento que te hartas, no justifico mi reacción y por eso pienso que me equivoque yo como el nº 5 de BIAR (creo que fue ese nº).
Por eso pido perdón y que pronto nos encontraremos de nuevo en la pista y sin rencores por que lo que ha pasado ha quedado en la pista.
Saludos.

Jesús dijo...

Hola nº 14, soy Jesús. No te preocupes por lo sucedido. Los partidos que enfrentan a Villena y Biar siempre suelen tener un poco más de tensión. Lástima que lo sucedido afeara un poco el encuentro, pero, dentro de lo que cabe, era un amistoso y no habrá sanciones a nadie.

Un saludo