domingo, 15 de febrero de 2009

Fotos Junior (CB BIAR - V-74 Villena)

Fotos corresponents a la segona part del partit ajornat fa unes setmanes per culpa de l'aigua i els tiquismiquis. Espectacular segona part del CB BIAR junior i espectacular Parra (que com es fill del mister te més minuts, :-P) que va anotar fins 17 punts en els 20 minuts del partit.

"M'han dit que el millor posat en les fotos es la d'obrir els braços, no com Picot rascant-se el cul"


"M'han dit que tinc que botar la bola de dalt cap a baix"

Em diuen Jesús i "me molo a mi mismo"

Pare, no em dius que diga sempre la veritat a la cara? Mira que ha passat

Vaig a fer un túnel en les mans per a que sone més fort

69? Qué em recorda eixa xifra?

Antonio R., faltes tu. Qué tal el concert d'Oasis?

PD: Jesús 2.0, la crònica del dissabte i la de hui en Monòver. Besets

No hay comentarios: